Klachtenregeling

Wij van Dagbesteding Noord staan voor kwaliteit, om deze kwaliteit te waarborgen hebben wij een klachtenregeling voor deelnemers en personeel. Bij Dagbesteding Noord vinden we een klacht een belangrijk signaal. In de behandeling van klachten wordt iedereen serieus genomen. Het gaat er niet om of een klacht gegrond of ongegrond is, maar hoe wij u verder helpen met een oplossing voor uw probleem.
Bent u ergens niet tevreden over of heeft u een klacht, laat het ons dan weten. Wij nemen uw klacht in behandeling. U kunt uw opmerking of klacht indienen via ons klachten formulier. Graag komen wij dan gezamenlijk tot een oplossing voor uw klacht.

Hier kunt u het klachtenformulier downloaden Klachtenformulier Dagbesteding Noord

Voelt het voor u fijner om uw klacht te bespreken met een extern iemand? Dan bieden wij u de mogelijkheid om deze te bespreken met onze onafhankelijke klachtenfunctionaris; Petra van Rozen te bereiken op info@defochtel.nl overige contact informatie kunt u vinden op www.defochtel.nl/contact. Deze onafhankelijke externe klachtenfunctionaris zal samen met u zoeken naar een oplossing.

Komt u er niet uit met onze externe klachtenfunctionaris dan zijn wij tevens aangesloten bij Klachtenportaal Zorg. Wilt u hier een klacht indienen dan kan dat via de volgende link: https://klachtenportaalzorg.nl/klacht-indienen/

Scroll naar boven